Geçen hafta kontrole gittiğimde doktorum alttan bakıp normal doğum yapacağımı hamur işi ve tatlıyı çok yemememi söyledi yürüyüş yapıyorum bol bol ama gelen giden yok vallaha 38 haftalık olduk 😅 alt tarafımda biraz baskı hissediyorum böyle değişik kasılma gibi ama bilemedim ne yapsak da gelir bu küçük hanım bilemedik😅 neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor biz sıcaktan çok bunalıyoruz