Lylakzl Merhaba hanımlar🤗34 haftalık hamileyim henüz isime karar veremedik🥴Nehir ismi nasıl sizce? yanına önerebileceginiz bir isim var mi acaba?
Bulutsevdasi Lylakzl benim prensesimin adida Nehir. Sarışın yeşil gözlü olur inşallah babası gibi. O zaman ismiyle tam uyumlu olucak. Göbek adida Nil ☺️ sağlıcakla gelsin meleklerimiz
Littlespy Lylakzl kızım olsa ben de Nehir koymak istiyordum çok güzel bir isim. Ben Nehir Ela düşünüyordum😃
birkedilianne Lylakzl Ben şahsen bu tip isimleri yüzeysel buluyorum. Derin bir anlamı yok. Nehir, güneş su vs gibi. 🤗
Lylakzl birkedilianne haklısınız benim içinde anlamı önemliydi rahatsiz edecek veya yanlış bilinen bir anlamı yok Oyuzden icime sindi bu isim
Deniiiza Lylakzl nehir tek basina cok guzrl bir isim. Cinsiyetimiz daha belli değil ama kız olursa biz de nehir koycaz♥️
Arzuorhan Lylakzl kızım olsaydı ismini nehir koyacaktım o kadar çok istemiştim ki rabbim erkek çocuğu verdi nasip olmadı . Çok güzel bir isim bence hiç düşünmeyin bile 😊