Ezgiparlak prensannesi37 ayol son günler hiç geçmiyor en azından diyorsun şu kadar haftam kaldı felan 🤣 ama şimdi öyle bir belirsizlik var ki anlatamam son 8 ama 8 haftam gibi hissediyorum 🤣
Elifim17 prensannesi37 benim kızım 36. Haftada baş geliş oldu. Bası yukarıdayken hareketleri azalırdı tekmelerini hissetmezdim. Hıçkırıkları yukarıda olurdu. Daha sonra bir anda döndü ve karnım indi. Hıçkırıkları alt sol kasıgımda hissetmeye basladım. Ayakları da sağ yan tarafımdan ittirirdi. Son pozisyonu o oldu.
prensannesi37 Ezgiparlak geçer geçer inşallah 🥰 benim de 8 haftam var sanki 8 ayım var gibi geliyor bana 😆
prensannesi37 MineLule İyi çok şükür ilk gebeliğim o yüzden korku var döner mi dönmez mi son bir kaç ayimdayim elimden gelince de pozitif düşünüyorum çok şükür herşey de yolunda gidiyor
Beyda3759 Haftada makat geliş döndü. 3 gün sonra tekrar kontrole gittim doğum pozisyonundaydı bu sefer. Şu an 39+5 haftalığım doğum pozisyonunda. Ama sağı solu belli olmuyor çok fazla dönüyor
prensannesi37 Beyda3759 dikkat etmek lazım demek ki . Ağır şeylerle ya da çok fazla ayakta kalmakta çocuğun ters dönmesinin bir alakası var mı acaba
Beyda3759 prensannesi37 ağır hiçbir şey kaldırmıyorum. Yürüyüş dışında da çok ayakta durmuyorum. Eşim çok titiz davranıyor. Bana kalsa tek doğuran ben miyim ne olacak sanki diyorum ama onun sayesinde çok dikkatli davranıyorum. Dönmesiyle alakalı olduğunu sanmıyorum onların
Fatmakonak 28 yada 29. Haftada makat geliş döndü. Döndüğü gün kemiklerim çok ağrımıştı ve hareketlerinden anladım. Şimdi 35. Haftadayız nerde olduğunu anlayamıyorum farklı yerde hıçkırıyor sanki her gün dönüyor gibi.