BuseArac Merhaba, 3 gündür şiddetli baş ağrısı yaşıyorum ne yaptıysam geçmiyor. Doktor randevuma da 1 hafta var. Bu durumu yaşayan oldu mu
Zeysezer BuseArac 11. Haftada aynısını yaşadım kafamı sarıp patates koyuyorum enseme ve tepeme buz koyup uyumaya çalışıyorum ilaç içmek gibi olmasa da bi nebze kırıyor
Merkun BuseArac nane yağı alıp şakaklarınıza sürün çok iyi gelir. Bende migren var ve migren ilaçları bile geçirmiyor sadece nane yağı rahatlatıyor.
MelekAlyaM Bende 11 haftalık hamileyim hormonlar sürekli migrenimi tetikliyor. Enseme jel buz koyuyorum bıraz ıyı gelıyor ıstersenız deneyın