Esraali Kızlar 7 temmuzda kontrole gittiğimde yani 30+4te 1520 gram 37 cm idi dün 24 temmuz yani 33+0da 2200 44 cm dedi genel okarak bakıldıgında aldıgı kilo iyi mi bana cok ufak geliyor
Deletedmom93428 Esraali hiç bie fikrim yok canım üstte kalsın diye yazıyorum 🤷♀️ bende yarın gideceğim 32 haftalık oldum en son 27. Haftamda gtmiştim 1340 kiloydu bakalım benmki ne alemde🤷♀️
Cansu_okan Dr normal dediyse sıkıntı yapma cnm 36 37 haftada 2.300 kiloydu bebegim bna hep zayıf geliyordu Dr normal dedi dün gitim 3 kilo dedi 38+5 haftadayım
Selin12- Esraali benim kızım 3110 gram doğmuştu ben oturup ağlamıştım ben bu bebeği nasil tutucam diye hiç unutmam 🤭
Esraali Selin12- büyük 3600 doğmuştu en ufak 37. Jaftada 3 kilo oyuncak gibi ama hemen toparlandı giudirirken korkuyrdm şimdi koca adam oldu
2-prensesannesiii Esraali 33 haftada 2200 diyorsun masaallah yani. Ben 38.2 de doğum yaptım 2500 doğmuştu kızım. Başka bri problem.yoksa kiloyu dert etmeyin.
Mimhb Esraali ahaha:)) maşallah diyorum ben bebeğinizin kilosuna sağlığı da yerindeyse hiç dert etmeyin
Ays0 Bence normal çünkü bazen çok hızlı alıp bazen duraklama evresine girebiliyorlarmış. Benim 30+3de gittim 31+3 görünüyordu 1800dü. 31+3de gittim 32+3 görünüyordu tam 2000di. Ama 34+3 de gittim 3 haftada 400 gram almış 2400 olmuş haftasında çıktı
Esraali Ays0 evet öyle oluyormuş hızlı giderken yavaslıyabilşr veya tam tersi ele avuca gelsin de önemli değil
Asdf1233 Esraali yok canım ufak değil gayet iyi kilosu Hele ki bundan sonraki haftalarda dahada çabuk alıcak
Esraali Asdf1233 inşallah 3 bucuk olsa iyi annem yok kimsem yok nasıl yıkarım ondan korkuyrm kocam benden beter korkuyo bakakım nolacak
Asdf1233 Esraali ayy canım benim hiç korkma öyle Bi yıkarsınki cesaretin olsun yeter 😊 ama eminimki 3 kilonun üzerinde doğar olur yani 3 buçuk