Songulnisa95 troid mevzusu bende
7-8 yıldır var.Gebelik öncesi sorun yoktu.Yalnız 7 sene evvel filandı işte ilk 6 ay tespit edildiğinde euthrox bende işe yaramamıştı. O zaman doktor Levotiron’a geçirmişti.Sonra da düzelmişti 5 yıldır filan ilaç kullanmıyordum.
1 ay önce gebeliğimde troidimin yükseldiği tespit edildi,başta sıkıntı yoktu. Tsh:7,50 idi baya yüksek yani.
Gene Levotiron 50mg başladım.Her sabah 8de içip, 8:45 gibi uykum varsa bile bi haşlanmış yumurta peynir domates filan yiyip kahvaltıdan yarım saat sonra uyuduysam uyudum. 2 saatten fazla aç bırakmadım kendimi,aç olmasam da galeta filan attım ağzıma.Ekmek,pirinç hiç yemiyorum.Dünki tahlilde Tsh:3 küsür çıktı. Bugün ameliyatım var,değerin iyi dediler. 2,5 altına düşer bir ay sonra dediler.
Bence endokrin doktorunla bi görüş,söylemedilerse belki seninde benim gibi yememen gerekenler vardır,ilaç / doz değişimi yaparlar vs.