Anneler 16 gün önce doğum yaptım bebeğimin çok gazı oluyor damla kullanıyorum poposuna yağ sürüyorum karnına yağ sürüyorum ama geçmiyor bebeği baya zorluyor gaz ne yapmalıyım bilen varsa yazabilir mi erkek bebeklerin gazı çok olur diyorlar ama bilemiyorum