Kızlar selam dün aksamdan beri bi rahatsızlık var karnımda 😞 bebeğim inanılmaz hareketli neredeyse yernden cıkacak ama gece uykumdan uyandıran ragl agrısı gibi agrılarım oldu 2-3 kez uzun süreli. Sonra durumca uyuyabildim. Simdi kalktım yüne hafif sızılar mevcut kasıklarımda . Sizce bu sancı, kadılma gibi bişey mi hastaneye gitsem mi ?? 37+3 haftamdayım