defnes_mom Yarın sezeryan olacağım. Korku da var ama daha çok merak ediyorum. Dua istiyorum ben de bol bol 🙈🙏 inşallah hepimiz sagsaglim kucağımıza alırız yavrularımızı 🙏
42-AySe-07 defnes_mom Allah yardımcın olsun canım kuzucukta sağlıkla gelsin inşallah hiç korkma canim , benim ilk doğumum sezaryen olmuştu doğum sırasında da sonrasında da hiç bir sıkıntı yaşamadım
Brcakts defnes_mom canım hiç korkma ben 16 gün önce doğum yaptım sezeryan şimdi eskisi gibiyim bi kaç gün zorluyor sonrası çok kolay ameliyattan sonra yürümeye çalış acısa bile dayan çabuk toparlarsın 😇
alimerve defnes_mom hiiic korkma bu gece 3de sezaryen oldum genel anestezi yaptılar şuan odada yatıyorum ağrı kesicilerle de hafif geciyo ağrim melegimde yanımda uyuyo 😍
defnes_mom Brcakts çok fazla yürüyüş yapmak gerekiyormuş sanırım bir de Nescafe baş ağrısı için iyi geliyor diyorlar doğru mu canım
Brcakts Betfer yok canım doktorum öyle uygun gördü zayıf olduğum için bebekte iriydi ondan riske atmak istemedik
42-AySe-07 defnes_mom İnan ne olduğunu anlayana kadar bitiyor zaten 25 dk sürdü benim ki 20.15 de başladı 20.30da kızım kucağımdaydı 20.40ta da ben çıktım
Brcakts defnes_mom çok doğru canım bol bol yürü iki saatte bir kalkıp yürümen lazım bide kahve iç çok iyi geliyor
nur_3838 alimerve öncelikle gözünüz Aydın hayırlı uzun ömürleri olsun inşAllah bebeğinizin 🤲🏻🌸 genel anesteziden uyanma süreniz nasıl oldu hemen ayıldınız mı
nur_3838 defnes_mom Rabbim sağ sağlim hayırla kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah bende yarın sezaryen olacağım inşAllah sağlıkla hayırla kavuşuruz bebişlerimize🤲🏻🥰