Kızlar ailem İstanbul’da yaşıyor bizde bayrama geldik eşimle ve burdayken kanamam oldu ama keseyle ilgili bşy gözükmedi bebektede bşy gözükmedi ama neden geldi nerden geldi anlıyamadm siz olsanız annende kalırmıydınız zaten doğumu burda yapıcam bi 20 gün sonra gelmeyi düşünüyordum ama kanama olunca değişti herşey siz olsanız yoksa evinize gidermydnz eşinizle