ayse98 39+2 bugün öğlen saat 12 den itibaren oynamadı hiç doktoruma geldik nstde bebeğin hareketlerin az olduğunu söyledi ve alttan muayne etti açılma olduğunu söyledi müşade için yatışım yapıldı 😒
klebsiella ayse98 nabiz kacmis canim Takip edilsin ona gore sezeryan ya da normal dogum saglikli bir sekilde gelsin de.
icll Moralini yüksek tutmaya çalış sen stres yaparsan bebekte stres yapar. Ne olmuş ki acaba kordon dolanması falan mı var.