3_prenses_annesi Sumeyye27 var gbi tatlim kac dakika da cikti bide adete ne kadar var canim daha cok yeni
DeryaSekban Sumeyye27 çoook erken daha testi 2 3 gün sonra yenile eğer daha net görürsen bir gebelik mevcut ama çok çok erken doktora gidip kan testiyle takip etmeni öneririm 🙏
Buse23 Var gibi canım. Sen emin olmak için yine de bir kan tahlili yaptır bence. Varsa da Çok küçük şuanda 🥰
asyaebrar Sumeyye27 evet var benim 21 çıkmıştı ilk 2 günde bir kontrol ettirin 2 katına çıkması lazım sağlıklı gebelik olduğunu anlamak için :)
lunam Sumeyye27 evet var, daha çok yeni. İki gün sonra tekrar kan ver, iki katı artıyor mu takibini yaptır.
lunam Var canım hayırlı olsun 😊 benim de ilk testim aynen böyleydi. 4 gün sonra tekrar yapmıştım, koyu çıkmıştı.