uzlet Erzurum şehir hastanesinde hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz ve orada doğum yapanlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim 🌼
Demir06 uzlet Ben gidiyorum ama tek bir doktorum yok.Sümeyra koç ve ayşenur aksoya birlikte gidiyorum.Sümeyra koç çok genç ama çok nazik davranıyor o yüzden ona gitmeyi seviyorum,ayşenur hanımda tecrübeli diye hangisi denk gelirse gidiyorum.
uzlet Demir06 Ayşenur hanıma bende gittim ama tercih etmiyorum aşırı ilgisiz bana göre. Sibel ejder Tekgündüzü duydum ama ona da randevu düşüremedim hiç.
Tmerve uzlet bende ayse nur hanım a gidiyorum ilgisiz dediler evet ama ben memnunum sormadan her şeyi söylüyor anlatıyor o yetiyor bana. Şehir hastanesinde bütün doktorları denedim ama ayse nur hanım dan çok memnun kaldım
momi_ uzlet gebe olanlara sabah 8 de gidince sıra veriyorlar hastanede en gec 2 saat içinde muayene olabiliyorsunuz ben o şekilde gidiyorum genellikle
uzlet momi_ randevusuz gidince hep çok bekledim canım ya o yüzden randevu alayım dedim olmazsa bende sabah erkenden giderim artık. Sen kaç haftalıksın
momi_ uzlet 16 nın içine girdim bende üniversitesi hastanesinde pınar hanıma da gidiyorum o da çok tatlı aklınızda olsun giderseniz güzel ilgileniyor
uzlet momi_ Bende 16+3 üm canım. 😊 Araştırmaya şimdiye kadar hiç gitmedim pınar hanımın soyadı ne acaba. Kıyas yaparsan hangisi daha iyi
uzlet Tmerve Aksine bende hiç memnun kalmadım zoraki muayene ettirir gibi hissettim kendimi ve ilaç falan yazması gerekirken yazmadı bana