Kızlar günaydın. Sabah sabah biraz hoş olmayan bi konu ama eşim uzak yola gitti biraz tedirginim. 38+4teyim biraz önce lavaboya girdiğimde tuvalete bayağı bi yeşil akıntı aktığını gördüm, kendimi yıkadığım halde de peçeteye gelmeye devam etti. Bunun sebebi enfeksiyon mudur yoksa suyla alakalı bişey olabilir? Yarın doktor kontrolüm var bugün yalnız başıma hastaneye gitmek istemiyorum çok can acıtıyolar 😔