U-E boncugum_070 Allah korusun bebeklerimizi canım inşallah bşy olmadan kucagımıza alırız sıkıntı stres yapma bizimle aynı durumu yaşayan çok kişi var
Sulearas boncugum_070 coraspin bende 25. Haftada korona oldum 30. Haftaya kadar kullanmak durumunda kaldım kendi doktorunuza sorsanız daha iyi olur belki pıhtılaşmadan sorun vardır en iyisi Dr. Secip sadece onu dinlemek