Semadeniz merhaba, kaçıncı haftadasın bende aşırı halsizlik, uyku hali ve iştahsızlık var bende progestan kullanıyorum sanırım ondan kaynaklı gündüz kullanıyordum dünden itibaren gece kullanmaya geçtim bakalım bugun nasıl olacak halsizlik uyku deva ediyor mu