MasalPeriM evet gece karanlıkta ve evde ses olmayınca çıkıyolar. Gece hol ışıkları açık uyuyoruz. Eşim bütün evdeki süpürgelik deliklerini kapattı silikonla. Biraz rahatlarız sandık ama yok. Yine çıkıyolar. Kafayı yicem. Kitaplara ve duvar kağıtlarına çok geliyolar. Ve günde 200 yumurta bırakıyolar. Bizde ilaçlatıcaz sanırım artık. Oğlumun odasında dünya haritası duvar kağıdı vardı. Söktük onu. Bide yatağı yerden korkuyorum çocuğa gelir diye. Kaç gecedir bizimle uyuyo. Her odadan çıkıyolar.