irorkay Kızlar bu muayene ortalama ne zamana yapılıyor ya da yapılması şart mı? Benim doktorum mesela 40. haftada yapacağını söyledi bazılarının hemen erkenden yapıyorlar. Farkı nedir ki?
Dilarayatkin irorkay 40 hafta çok geç değilmi çatı muayenesinin amacı zaten normal doğuma uygun olup olmadığına bakmak 40 hafta bekleyecekmi bakalım bebek
Zhra_cil irorkay bende 37+2 iym doktorum bana bebek daha dönmemiş dönerse 38 de catı muayenesi yaparım dedi 36. Haftamda gittiğimde
Fiknet Benim doktorumda hala yapmadı 38. Haftada yapacağını söyledi sanırım doktordan doktora değişiyor
Babymomy Dilarayatkin aslında normal dogum destekleyen doktorlar çatı muayenesi yapmıyor. Benim doktorum mesela 😊
VeraVrea irorkay şart değilmiş benim doktorum bahsetmedi bile. Amerikadaki arkadasım orada da önceden bir seye bakılmadıgı ı söyledi
svdmm16 irorkay 37 de yapacaktı ama araya bayram girdiğinden ve bebeğim kilolu olduğundan 36 da yaptı.
Nurayademir Benım doktrm da normal doğum taraftarı 38 e girdiğimiz de olduk çatı muaynesi 5.gunde suni sancıyla geldi minişim ❤️🤲🏻
Asl90 irorkay bi farkı yokki canım doğuma yakın yapılır ona göre plan yapılır doğum şekline karar verilir. Yanlış hatırlamıyorsam bende 39 veya 40. Haftamda olmuştum.