melekVzeynepE Kızlar ilk doğumu suni sancı ile yapıp ikinci doğumunu Kendi sancısı ile yapan oldu muu
melekVzeynepE 2-prensesannesiii yaaa nasıl oldu anlatır mısınız, ilkim suni oldu şuan 35+2 haftalık hamileyim yine sancım olmazsa diye korkuyorummm motive edin beni😂😂
2-prensesannesiii melekVzeynepE Benim de ilk suni sanciyla oldu ama suyum gelmişti çok kısa bir süre icerisinde dogumum olmuştu . İkincisinde nisanim geldi kendi sancimla oldu ama çok yavaş ilerledi yani bana göre suni sancı daha kolaydi 😂🙈
buiyimi melekVzeynepE aynı durumdayız benimde ikinci doğumum olacak inşallah kendi sancım olur diye dua ediyorum 😊 ilkinde 8 de yatış yapıldı akşam 8 de doğum oldu 🤷🏼♀️
cinarduru melekVzeynepE sabah 8den akşam 7 ye kadar sürdü tam kanala oturmadığı için biraz ızun sürdü. Şimdi ise 15 haftalık hamileyim
melekVzeynepE cinarduru Benimde ilk doğumum öyle 8de yatış yaptım 3 gibi sancım başladı Su nişan oldu 19.42de doğdu kızım