Asya65 Kizlar adetim 5 gun gecikti test yaptim boylr cikti ama gecen ay kimyaal gecirdim tekrar olmasindan korkuyorum https://www.hizliresim.com/6imez5j
elfmoom Asya65 oyyy kıpkırmızı çıkmış doktorunuza söyleyin hemen ve kan testi verin :) sağlıklı olsun sağlıkla doğsun inşallah🌸
Drf Asya65 bende kimyasal yaşamıştım bu kadar belirgin degildi kan verin inşallah sağlıklı devam eder🌸🤲
Gulcingezer Asya65 hayirli oldun 2 gune bir kan verip degerinizin iki kat artislarini kontrol edin ins bisey olmaz hayirlisiyla
Gulcingezer Drf igne iyi geldi cok sukur ama yine devam koyu renk kanamalar yatiyorum kalkmadan 10 gun rapor verdiler mumkun oldugunca yaticam cok sukur bebek duruyor 🙏🏻