Arkadaşlar 6 haftalık gebeyim midem çok tuhaflaştı gastrit oluyor aşırı kazınıp bulanıyor. Zar zor kahvaltı yapıyorum yemek yiyemiyorum . Bir kase çorba ve süt . Günlerim böyle geçmekte. Herşeyden tiksindiğim gibi midem gün boyu sıkıntılı. Hiç halim yok . Böyle olan varmı ? Ne zaman düzelir mide sıkıntısı ?