Doğum için test istedi doktorum şansa pozitif çıktım. Ertesi gün doğum yaptım.. Bebeğime doğar doğmaz pcr testi yapıldı.
Hiç şikayetim yoktu şok olduk. Ama çok zordu. Çünkü evladıma 3 gün dokunamadım koklayamadım. Ayrı odalarda kaldık. Çoook zordu hayatımın en zor 3 günüydü… Rabbim kimseye yaşatmasın 🙏🏻
Sizden ricam çook çook dikkat edin özellikle son günlerde. O günleri kimse yaşasın istemem ☺️
Rabbim sağlıkla evlatlarınızı kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻