Trkmncnnt Kizlar 14+3 hamileyim geceden beri kasığımda sol kasığımda geçmeyen bir sızı ağrı var önemli midir szce ? Bu arada kistim var ama bebeğe zarar verecek noktada değil dedi doktor onla alakalıdır ?
sumeyraballl Trkmncnnt çok normal kuzum 17 haftalğm hala kasık ağrım var bazen geçiyor bazen tekrar ağrımaya başlıyor 9 ay boyunca bu böyle devam edick
2melekannesi_ Trkmncnnt benim de 16.haftada öyle olmuştu acile gittim idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendiler ama temiz çıkmıştı yine takip edin geçmezse gidin ne olur ne olmaz
2-prensesannesiii Trkmncnnt Bende 15 haftalık hamileyim geçen haftada oldu çok ağrım doktor yorulduysan son zamanlarda ondan olmuştur dedi.
Trkmncnnt sumeyraballl Ya kistte olunca hani korktum doktorda daha geçenlerde aradım stresli bı surec geçirdim baş ağrım var diye hemen aramak istemedim teşekkür ederim sağolun🥰
Trkmncnnt 2melekannesi_ Değil mi bende öyle düşünüyorum hemen aramak istemedim doktoru ama huzursuz oldum belime vuruyor artık ufaktan
Trkmncnnt 2-prensesannesiii Hmmm. İki gün önce çok stresli bir süreçten geçtim aile içi sıkıntılarım oldu bedenen de çok yoruldum aslında ondan sonra ağrı başladı ztn benimde
Busra70 Hanımlar merhaba 12+6 hastalığım dünden beridir sağ kasığım da ağrı var bu zamana kadar hiç olmamıştı normal bu doktora gitmeli miyim ?