fatmArslan06 38 olaca çarşamba bebek te 2 hafta ilerde ama hala inmedi o kadar yukardaki bebek bildiginiz mememe tepiyor 😁😁😁 ne yersem iki göğüs ortasında kursakta bekliyor gören agzindan cikartacan bebeği diyo 🤣🤣 ne zaman iner acaba
brcozdmr-068906 fatmArslan06 38+3 gunluk bebegim bi yukarda bi asagida bi sagda bi solda belli olmuyor büyük kızımda yukardaydi küçük kızımda dogum yaparken asagidaydi bu hala yukarda 😂 İnmem dio 😂
Hiranurecrin fatmArslan06 Bende 39+2 yim canım benimde inmedi maalesef herkesin ki inmiyor demk ki Ben sütyen takmıyorum göbekten dolayı ailemdeki herkes göbeğin o kadar yukarda ki sutyen takıyormuşsun gibi duruyor diyo😂Göbeğim yukarda olduğu için göğüslerde sutyen var gibi duruyor göbeğim göğüslerimi yukarı doğru çıkardi o derece yukarda yanii😂😂🤣
svdmm16 fatmArslan06 aynı durumdayız ama herkeste inmiyormuş 😅😅 bebek kaç kilo. Acaba tombikler mi inmiyor aşağıya.
iremem fatmArslan06 al bendende o kdar 38deyim karnım ağzımda resmen gören herkes senin daha çok var diyo filim sanki 2 sene tutucam en fazla 2 hafta yani sinirimi bozuyorlar herkeste inmiyor galiba bu karın