benimoykummmm iş göremezlik parasından bahsediyorsanız son 90 gününüzün eksiksiz olması gerekiyor, ama şuna dikkat edin siz 32. Haftada rapor başlatırsanız sizin adınıza sigorta primi ödeyemez amcanız. Parayı almanın şartlarından biride raporluyken çalışmamak çünkü. Bir de doğum yardımı var onun başvurusunuda aile sosyal politikalar bakanlığı il müdürlüğüne yapıyosunuz. İlk cocuk 300tl 2. Cocuk 400 diye gidiyor. Birde 150 tl gibi bir süt parası ödeniyor anneye. Sağlıkla dünyaya gelsin inşallah bebeğiniz🌺