fencibedenci Göbek büyüyünce kol ve bacağa geçtik.Kola kendimizin vurması zor.Bacağa geçerseniz rahatlikla kendiniz vurabilirsiniz.Bazen eşim işten geciktiği zaman bacaktan kendim yapmıştım.int den video bakıp ya da ebe ya da dr unuza sorun tam bacak yerini gösterirler.Bacak çok rahat geldi bana.Kolda morarmalarim oluyor.Tenim çok hassas.Gunde iki kere olunca her yeri deniyoruz iste🤭