Selvi14-14 ben de 6 haftalıkken başladım şuan 8 haftalık ama felaket bir yan etki yaşıyorum.İlaç içtikten 1-2 saat sonra kollarımda uyuşma,baş dönmesi,uyku yapıyor.Oral yolla değil de vajinal alındığında yan etkiler tamamen bitti 2 gündür kullanıyorum bu şekilde.Akıntı yapmadı bende attıktan sonra 5 dk ayaklarımı yukarı kaldırıp yatıyorum vücut geri atmıyor.Kullanım süresine gelince genelde 12.haftada bebeğin durumuna göre bıraktırıyorlar.Benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı,bu gebelikte de kahverengi lekelenmem olmuştu tedbir amaçlı kullanıyorum.