Kizlar benim yaklaşık bir aydır genetel de kaşıntı var hastane ye gittim efenksyonla bi alakası yok ama yinede suda eriyen bi ilaç verdi doktorum geçmedi hala kaşıntı devam kizlar ben napayim yardımcı olun çok zorlanıyorum 8.bucuk aylık hamileyim günlerim çok zor geçiyor hele geceleri çok aşırı kaşıntı oluyor başına gelen varsa ne olur yazsin