ysmn_kck17 Nazo4033 son açılmaya yakın epidureli kesiyorlar ıkınma yapabilin diye . Benim 9 cmden sonra epidureli kestiler suniyi arttırırlar anında ıkınma geldi 3ncu ıkınma da kızım doğdu ☺️
Nazo4033 ysmn_kck17 yani öneriyor musunuz prenses doğumu ben çok korkuyorum o yüzden özellikle prenses doğum düşünüyorum
ysmn_kck17 Nazo4033 öneriyorum tabi ya benim dogumum çok güzel geçti çok şükür o yüzden öneriyorum . Ama kişiden kişiye de değişir durum.