Ftszkrt Arkadaşlar merhaba 39+6... Karnım bugün çok sertleşiyor, alt taraftaki baskım çoğaldı, belim çok ağrıyor. Bebek sola doğru kayıyor, sağ tarafım resmen bomboş oluyor ve belim kopacak gibi ağrıyor. Doğum başlayacak mı sizce? Düzenli olarak bel bacak karın kasılır derler benim kasığıma ara ara vuruyor ama belim kopacak sanki. Sizce hastaneye gitmeli miyim? Henüz bir düzen bir aralık yok ama bugün ağrım çok..
Ciara93 Ftszkrt bekle canım bence Doğum belirtisi olsa da şuan sancın suyun vs yok biraz evde idare et bakalım Doğum işaretiyse sancın falan başlar zaten başlayınca gidersin