Zezeeeyyldrm Mavi34 bende baya parça geliyodu corasğirini bıtaktırdı doktor sadece iğneyle devam ettim kesti kanamayı
Selin12- Mavi34 dun benimde olmuştu bende çok korkmuştum buradaki arkadaşlardan Allah razı olsun içimi rahatlattılar hamilelikte normalmiş benim geçti inşallah sizinde bir an önce gecer
Mavi34 Selin12- benimde şimdilik durdu önce baya yoğun kanadı. Sonra 3 4 saat ince sızıntı gibi geldi şuan durmuş durumda. Son geçmiş olsun sanada
melissannesi Mavi34 canım benimde kanamıştı hamilelikte kan damarları genişlediği için olabiliyor. bana dr burun spery vermişti buzdolabında muhafaza ediyorum kanamayı durduruyo. istersen bi kulak buruna görün
Mavi34 melissannesi şimdilik durdu kanama salı günü gebe kontrolüm var bir sorucam doktora. Çok sağol canim