Kızlar herkese Merhaba🌸 öncelikle bebek bekleyen bebek isteyen herkes inşallah sağ Salim bebeğine kavuşur🙏🏼 39+6 dayım yarın kızçemi sezeryanla alıp kucağıma verecekler Dokuz ay yaşadığım enteresan duygular bazen tatlı bazen acı hisler bazen sinirli bazen aşırı mutlu hormonal durumlarımın hayatımın en farklı döneminin sonuna geldiğime inanmıyorum bile🌸 Tek ricam bi Dua 📿 Allah hepinizden razı olsun isteyen bekleyen herkes bebeğini sağlıkla kucağına alsın💗🥰🧿