Eceatesx Bende herhangi bir ıslaklık yok ama bende dün akşam aşırı sık derecede idrara çıktım ve af edersiniz rengi idrardan çok sanki litrelerce su içmiş gibiydi, su içmedim çok fazla ama. Bugün de yaklaşık 2-3 saattir uyanığım ve bebek hareketlerini hissedemiyorum gelen su muydu acaba?