Mervebyr geçmiş olsun.. öncelikle tuzlu şeylerden kaçının turşu suyu, sakatat , sarımsak bunlar vücûd da ödem yapar tansiyon düşürür. Korona olduğunuz için ilaç da kullanamıyorsunuz bu yüzden doğal yol en iyisi ılık ballı su, ılık süt. Meyve tüketimi çok önemli bol bol su için suyun içerisine 3 4 damla limon damlatıp da içebilirsin oda iyi geliyor. Bol bol sıvı tüketin ❤️