busrahnm-95 Ocak 2021 annesiyim, biz hastaneden çıktığımızda kar yağıyordu 2 kalın battaniyeye sarmıştım oğlumu 😍 o yüzden battaniyeler hayat kurtarıcıdır, en az 2 kalın battaniye lazım ben sık sık yıkadığım için 3 tane almıştım.
Evde bile lazım.
Bir sürü ağız mendili, önlük almıştık iyiki de almışız çok kusuyordu.
Çıtçıtlı body 10 tane almıştık ama abartmışız sanırım daha az da alınabilir. Yazın sık sık değiştiriliyor ama küçükken zaten o kadar kirlenmiyor. Göbek bağı düşene kadar banyo da yaptırılmıyor.
Emzik aldık ama hiçbir şekilde istemedi. İlk ay mama destekli beslediğimiz için biberona ihtiyacımız oldu, sonra anne sütü arttı mamayı kestik. Ne olur ne olmaz diye küçük biberon alınabilir.
Hastane çantasını çok doldurmamak lazım, en önemli şeyleri koyun, aldığınız her şeyi hastaneye götürmeyin. Örneğin şampuan, sabun gibi şeylere ihtiyacı olmuyor bebeğin.
Çoraplı bodyler çok güzel oluyor üstüne de evinizin sıcaklığına göre tercihen çorap giydirebilirsiniz, ilk günler çok üşürler. Ayrıca body giydirip çıkarması daha pratik olduğu için takım yerine onu tercih ettim ben. 6-7 body almıştım.
Şimdilik bu kadar aklıma geldi ama sorabilirsin yine 🌼