NidaF Ben 27+3 üm ilk 4 ayım çok sıkıntılı geçti 73 kiloyla hamile kaldım ve ilk 4 ayda 5 kilo falan verip hemen geri aldım şuan hala 73 üm mutluyum, sizde durumlar nedir:))
Hafissee NidaF 30.haftaya kadar kilo almadım 30 dan sonrada 6 kilo aldım dogurdum dogurduktan sonraki 5.gün vermiştim bütün kilomu 😁
eeebruuu Myworld34 rabbim en kısa zamanda sana da nasip etsin inşallah canım 😇 Rabbimden umut kesilmez
Semy Hafissee ya bu benim de hedefim. 21+4 üm almadım şimdide kadar ama illaki alıcam. Bana söyler misin ne yedin intin ne kadar yedin ???😍 bu arada bebişin nasıl iyi mi.?
Emine_2020_robin yuvamerve17 benim 1buçuk yaşında oğlum var ona hamileyken 30 kg aldım eski kilona tam dönemesen yine hamile kaldım şimdiki hamileliğimde 6 kg almışım insülin sayesinde kilo almadım bu sefer öncekinde de şeker den kilo almışım meğer sizde de gebelik şekerimi var acaba
eeebruuu NidaF bende 14+2 yim 75 el hamile kaldım 1 kilo verdim kilo almadan devem ediyoruz bakalım 😀
Adile_dmr 37+1 deyim 62 den 73 e çıktım bakalım son 20 gün diyo tam zamanında doğarsa kaç kiloyla kapatacağım çok merak ediyorum😅
Aysuntas Kızlar bende çok hızlı kilo alıyorum 81 ile hamile kaldım 85 kilo yum şuan 3. Ayım ve çok üzülüyorum morelim bozuluyor
Morika Aysuntas ilk aylar hazımsızlık ve ödem olabiliyor, bol su için kayısı incir yiyin sindirime iyi geliyor, belki kilo değildir üzülmeyin
Alone Emine_2020_robin cnm zayıf hamile kalırsan daha çok kilo alıyorsun sanırım kilolu hamile kalınca daha az kilo alınıyor. Yani ben öyle oldum ilk doğumumda 20 kilo almıştım çoğunu veremeden geri hamile kalmıştım ve 8 kilo aldım doğuma kadar şimdi de hamileyim 24 haftalık henüz kilo almamışım mesela
yuvamerve17 Emine_2020_robin hayır yok bu kadar kilo alınca doktor da ondan şüphelendi ama şükür temiz çıktı. Ben ilk 3 ay kusmama rağmen aldım cünkü sigarayı bıraktım öyle olunca da kendimi asırı yemeğe vs verdim benim büyük ihtimalle ondan kaynaklı
Semy NidaF 21+4 üm şuan. 62 ile hamile kaldım ne verdim ne aldım hala 62 uçyim 😊 ama hergün en az 1 saat yürüyüş yapıyorum. Cok faydası olduğunu düşünüyorum.