NidaF özele takipliydim bende 36. Haftama kadar devlete geçtim doğum için valla iyikide geçtim çok memnunum hastane aşırı ilgili ve çok temiz doğum yapanların hepsi çok memnun baya araştırdım araştırmak isterseniz Gölcük Necati Çelik devlet hastanesi doktorları ve ebeleri yok iyi hastane zaten anne bebek dostu 🥰