Kızlar yirmilik dişim çürümüş ve apse yapmış 15 haftayı bekledik doktor antibiyotik verdi bunları kullanıp gel çekecez fakat riski var film cekilmediğinden diş içinde kalabilir dedi böyle bir durum yaşayan var mu çok kötüyüm günlerdir uyuyamıyorum agrıdan