Kızlar az önce telefonumu bi kerena koymak için kalktım kalkmışken lavaboya gideyim dedim gayet normal tuvaletim var gibi yaptım sonra sanki az az gelir gibi oldu ama istemsizce yani kendimi kasmadan o gelen sıvıyı çıkarttım hani tuvalette uzun kalırsınız tam çıkarken az gelir ucunda olur da çıkarmak istersiniz ya tamda öyle oldu bende kalkayım geldikçe damla damla geliyor yapıyorum dedim kalktım baktım akan suyun rengi beyazdı peceteye silince de beyazdi normalde sarı olur beyaz kilot giydim bisey olursa anlayayım diye ama sizce suyum gelmiş olabilir mi bebek zaten çok hareketliydi bu akşam hatta balkonda oturduk karnımın alt kısmına baskı yapmıştı baya sırtıma vurmaya başlamıştı uzun oturdum ondandir dedim uzanınca geçti bu yazıyı yazarken de gene tuvaletim gelir gibi oldu ucunda cıktı cikicak sanki bebek baskı yapiyor