Yaa şimdiye kadar acaba cinsiyeti ne diye oturup uzuun uzun düşünmemiştim ama bugün bana bişeyler oldu 10+4 olduk çatlıyoruuumm 😂😂 sanki ilk gebeliğim gibi ikiz oğullarım var 3 yaşında şimdi düşününce ne fark eder yeter ki sağlıklı olsun diyodum taaki bugüne kadar, tabi yine fark etmez cinsiyeti ama merak işte 😂 uyuyamadım dedim bari kızlara yazıyım konuşuruz vakit geçer ♥️