Kızımla 30.haftanın içindeyiz ve kıpır kıpır..Uzanınca içimde dönüp duruyor içimde böyle balon şişerde bir anda patlat gibi birşeyler oluyor..😂😂Hele bugün otururken bir anda bir darbe aldım 🤣 içimm sızladı resmen iyi ki bağırmadım yoksa odada olan herkes bana bakıcaktı..😁Yerinde durduğu yok bıcırığımınn..En son 24+6 da gitmiştim doktora kontrol haftam bayrama geldiği için perşembe gidicem bakalım durumlar nasıl..Sizde bebişler ne durumda?Nasılsınızz?☺️🌸