Ozgun 30 hafta bitti ama ben hala kızımın ismine karar veremedim😒 Lena: gün ışığı Beril: yeşil renkli değerli bir taş Beliz: işaret Vera: günahtan kaçınmak Aysa: ay gibi güzel Ayza: ay gibi güzel kız Ayliz: yükselme, yüksek yer Ezel: öncesi olmayan Nefes: soluk İlay: ülkenin en güzel kızı Bu isimleri beğendim. Sizce hangisi?
Minikanne06 Ozgun en güzeli vera hocam vardı zeynep vera koymuştu kızının adını diğer isimler duyulmadığı için pek uydurma gibi duruyo sanki beğenmedim
burcufrkn_ Canim lena nin anlamina nerden baktin ben kizimin ismini lena sema koydum baya arastirmistim anlami bizden biri sende farkli gorunce sasirdim ?
Hira Ozgun nefes 💜 kızım olsaydı kesinlikle onu çok koymak isterdim çevremdeki iki arkadaşım koydular hemen 😳😳 beril’de çok güzel ve naifmiş 👍🏿👍🏿 Nefes ve beril çok güzel