ZeynepKurt35 mhlady_2021 bende elbise tercih etmek istiyorum ama bulamadim henuz fikir amacli yuklermisiniz resim.
ZeynepKurt35 Havva benim ceyizime aldığım uzun kollu kisa kollu önden dugmeli var zaten hic kullanmadim onu koyucam kisa denk geliyor diye malum elbise ve sabahlikli bi set aliyim dedim bakalim indirimde bulabilirsem denk gelirse artik.
Mrvclkkk ZeynepKurt35 Hastaneye ziyaretci kabul olmayacagı için normal gecelik takımı alabilirsin. Lcw de gecelik aldınmı tamamdır. Zaten toparlanınca normal kıyafetlerinden giyersin. Lohusa takımına o kadar paralar sarf etmeyi kendimce dogru bulmuyorum
Bebekbebek1 ZeynepKurt35 lohusa değil ama normal pijama takımı alıyorum bende, önü yarım veya tam düğmeli olarak alacağım
ZeynepKurt35 Dilekcnkn bilsem keske bi şişiyor bi iniyo idrsr yolu enfeksiyonum var basım dertte 7 aydir kurtulamiyorum ondandir diyorum ama.
Nejlavrl ZeynepKurt35 islak mendil kullanmiyorum ben ozellikle yazin pisik sebebi temizleme pamugu sicak su o sekilde siliyorum poposunu
Bsrkst Ayseee4238 ZeynepKurt35 bende o 3lü takımdan aldım çok hoş duruyor gerçekten. Pentiden bir takımım daha var ama kısa kollu ekimde soğuk olur. O yüzden Bir de normal önden düğmeli pijama takımı alacağım. Lcw ya da defacto gibi bir yerden.
Ayseee4238 Bsrkst normal bitane bende aldım daha doğrusu annem aldı evin içinde rahat rahat giy diye ama bir kere anca giydim pamuklu uzun kollu falan onuda alcam yanıma ikisi yeter zaten.
Mom726272 ZeynepKurt35 ben bildiğin günlük Bi pijama takımı aldım valla 2. Gebeliğim ilkimde de aynı şekilde almıştım sete filan gerek duymuyorum
Mom726272 ZeynepKurt35 öyle valla sırf lohusa seti başlığı altında fiyatlar çok yüksek bence 3 sene önce o pijamayla hastaneden. hastaneden çıktım Bi garip hissettim bariz gecelik gibi durmuyordu çok rahattım çıkınca direkt arabaya bindik zaten 😇