Kesinlikle bir elbise gibi olan gecelik alın arkadaşlar. İki de pijama takımı alın benim üçüncü doğumum olacak tecrübe oldu artık🥰 bence lohusa setinede gerek yok. Ben geçen doğumdaki geceliği saklamıştım onu koydum iki de önden düğmeli takım aldım. Trendyoldan birini 80 birini 70e aldım