Yasemin1689 cnm benimde ilk hamileliğim ve bebeğim kız cinsiyetle alakası varmıdır bilmem ama ilk 5 ay emdiğim süt burnumdan geldi kusmaktan tiksinmekten eriyip bitmiştim ama 5. Aydan sonrada rahatlamıştım inşallah senin kısa süreede geçer çk zor hayal ettikçe o dönemi 2. Bebek hayali bile ürkütücü geliyor bana 😒😒