Bebeğim gelmeden son yazayım dedim 31 haftada sancılar başlamış hatanede yatmistim üç gün çok şükür 38 geldim hamdolsun inşallah hayirlisiyla sezeryan olacam ve üçüncü kızımı dünyaya getirecem rabbim herkesede bankada guzel yetiştirmeyi nasip eder pazartesi kontrolum var gideceğim ve ne zaman doğuma alır bilemiyorum hepinize hayırlı evlatlar nasip etsin Allah’a emanet olun