Anneler merhaba 31 +4 haftalik hamileyim son bir haftadır belirli araliklarla karin ve kasik ağrım oluyor geceleri yatağa girdiğimde ve ağrıdan inanın kipirdayamiyorum bebisin hareketleri falan gayet yerinde gaz sancısı olduğunu düşünmüyorum tuvalete cikabiliyorum erken doğum belirtisi olabilir mi sizce :(