Merhaba kızlar 32+3 haftalık hamileyim sımdıden bu sorudan dolayı affınıza sıgınıyorum.tuvalet ihtıyacım geldıgınde gidiyorum işimi halledıyorum ama bır turlu kalkamıyorum kesık kesık devamı gelıyo sızce suyum olma ıhtımalı var mı??bebişim cok hareket edıyodu bugune kadar bugunde hareket edıyor ama yavas yavas normalde cok serttir kendıleri bununla ilgisi varmidir birde doktorumu arayamiyorum bayram tatili yuzunden teli kapali ayrica kibrista yasiyorum buranin hastane sartlari cok kotu🤦🏼♀️Yardim edin