figen1 ben 12 haftalık hamileyim epilasyona gidiyordum ama ara vermek zorun da kaldık doktorum henüz degil dedi daha sonra devam eden var mı acaba sevgili annelerim.
figen1 onlara da sordum tabi ben fikir amaçlı sadece sormak istedim çalısanlara da onlar 3 ay dan sonra doktor izni ile olur ancak demişlerdi tam da bitmek üzereyken bebiş sürpriz yaptı anne ye 🤭🥰
figen1 olması gereken dir eminim zaten doktor un kesin söylediği bişeyse zararı var demekki tesekkür ederim dönüş yaptığınız için iyi geceler 🥰