Fatmasert16
Doğurdum ben 😄
Planlı sezeryandı ben zaten korkuyordum sezeryandan öyle oldu 🙄 medicana çok ilgili doğum sırasında sonrasında da öyleler ama benim biraz ağır geçti. Ama herkesin bünyesi bence farklı dikiş açısından çok kolay hatta maşallah baya kolay toparladım ama ben narkozu atamadım lokal oldu belden uyuşturdular ama bendr çok aşırı mide bulantısı yapısı kaldırmadı bünyem ama evladına kavuşmak çok güzel. Bana hemen su falan veriler kahve birde çikolata dediler ben çikolatadan zaten tiksinmiştim bitter unuttum ve yedim ama şöyle bir hata var ortada ilk sıvıya başlamak gerek bana bitter diyince ben su kahve bitter çikolata yedim midem 2 katı bulandı çorbada içtim sonrası bende kabus oldu dediğim gibi herkesin bir değil ama en az 2 saat bişey yiyip içmemek gerekmiş söylemediler karşıtlık birazcık yni. Sonra yürüyüş ve yemek yasakladılar doğal olarak gazıda çıkaramadım ama 1 gece kaldım gün sonu bitti herşey. Bugun çocuk doktoruna randevu verdiler çocuk dokturunda memnun kaldım ama asistanından asla. Valla herkesin şansına sanırım. Sormak istediğin bir şey varsa ben direk onlara cevap vereyim. Birde babadan refakatçıdan ve senden covit testi istiyorlar ama asla sormadılar. Bana annenin covid testi doğum paketine dahil demişlerdi ama çıkışta 80 tl ödedik test için söylediğimiz zamanda kabul etmediler evet yüksek bir mebla değil ama çirkin. Çünkü testi bir gün önce yaptırdık o sıra ödeme varmı dedik yok dediler sonra çıkması çirkin. Birde mesela son *12 saat demişlerdi sonradan öğrendik ki 48 saatide kabul ediyorlar doğumdan önce boşuna koşturmuş olduk anlıcapın ve birde sormadılar bile ziyaretçi kabul etmiyoruz demişlerdi gayette ettiler hem iyi hemde kötü yani kısacası kişiye göre değişir. Dediğim gibi senin sormak istediğin birşey varsa onları cevaplayım